Novinka ve školní jídelně
V průběhu prázdnin byl vyměněn starý objednávkový terminál za nový typ elektronické stravenkářky.
Nový typ elektronické stravenkářky BIANCO toho umí mnohem více než starý terminál a přinese všem více informací a možností.
- má velký grafický displej
- má intuitivní dotykové ovládání
- má možnost zobrazit jídelníčky na dobu 1 měsíce
- poskytuje informace o stavu konta strávníka
- poskytuje přehled o stavu objednávek
- objednací box má možnost automaticky vydat náhradní stravenku při zapomenutí čipu
DŮLEŽITÉ:
Vydávání náhradních stravenek při zapomenutí čipu bude řešeno už pouze touto elektronickou cestou. Z tohoto důvodu musí mít všichni strávníci zřízen přístup do objednávacího systému www.strava.cz a znát svoje heslo (většina žáků školy má to již zařízeno).
Tento přehledný informační servis pro rodiče umožňuje:
- potvrzení objednávky
- informace o stavu účtu
- měsíční přehledy
- upozornění na nevyzvednutou stravu
- individuální spotřební koš
Prvotní přístup včetně zadání hesla (volí strávník nebo jeho zákonný zástupce) a e-mailové adresy pro zasílání informací ze systému musí proběhnout v kanceláři ŠJ u paní účetní B. Smutné. Heslo si může poté každý později měnit zcela libovolně bez nutnosti návštěvy kanceláře ŠJ. V případě zapomenutí čipu musí strávník pro přihlášení do stravenkářky toto heslo znát, jinak náhradní doklad vydat nelze.
Prvotní přístup lze vyřídit v pracovní době kanceláře školní jídelny od 6:00 do 14:30 hodin každý pracovní den včetně tohoto přípravného týdne.
Na měsíc září 2018 bude stanoveno přechodné období na zřízení přístupů pro všechny a testování systému. Pracovníci školní jídelny jsou připraveni pomoci všem, ovládání je ale opravdu jednoduché a bezproblémové.
Ostrý provoz bude zahájen od 1.10.2018. Tisk náhradních dokladů bude od tohoto data v každém kalendářním měsíci zdarma dvakrát. Třetí a každý další tisk bude dále zpoplatněn ve výši 5,-Kč, tento správní poplatek bude sloužit na pokrytí nákladů spojených s tiskem. Při nouzovém vydávání náhradních dokladů v kanceláři (nikdo se nemusí bát, že zůstane bez oběda, i když nebude mít čip a zapomene heslo…) bude zachován dosavadní systém placení. Pro naše prvňáčky samozřejmě platí maximální pomoc v kanceláři školní jídelny.
Tato pravidla jsou součástí aktualizovaného školního řádu. Jde o běžný a doporučovaný model používaný ve školách vybavených tímto zařízením.
Rodiče se mohou se systémem seznámit v rámci návštěvy kanceláře ŠJ nebo v rámci prvních třídních schůzek 25.9.2018.
Více informací o objednávkovém modulu naleznete v přiloženém souboru.
Didaktická vylepšení najdete také na schodištích. Opakování je matka moudrosti 🙂
Děkujeme za pochopení a sdílení vize moderní školy, kde si každý najde to svoje.