Úprava Vnitřního řádu zařízení školního stravování


Upozorňujeme především na změny článku III. Celé znění ke stažení zde.

 

Objednávání obědů na další dny dle nabídky a přihlašování obědů je možné těmito třemi způsoby:

  • elektronická stravenkářka u východu z jídelny po přihlášení čipem
    • neobjedná-li si strávník oběd označený číslem 2, má automaticky objednané jídlo pod číslem 1
    • objednávky jsou zde přijímány nejdéle dva dny předem do 14.00 hodin
  • internetové stránky na www.strava.cz dle nabídky jídelníčku
    • zřízení účtu na www.strava.cz je nutno zařídit v kanceláři ŠJ osobně (přihlašovací jméno a heslo, kontaktní e-mail)
    • objednávky jsou zde přijímány nejdéle dva dny předem do 14.00 hodin
  • kancelář školní jídelny
    • objednávky jsou zde přijímány nejdéle den předem do 13.00 hodin osobně, telefonicky na tel.: 382 215 108 nebo mobil: 736 523 427 

 

Odhlašování obědů je možné těmito třemi způsoby:

  • elektronická stravenkářka u východu z jídelny po přihlášení čipem
    • odhlášky obědů jsou zde přijímány nejdéle dva dny předem do 14.00 hodin
  • internetové stránky na www.strava.cz
    • odhlášky obědů jsou zde přijímány nejdéle dva dny předem do 14.00 hodin
  • kancelář školní jídelny
    • odhlášky obědů jsou zde přijímány nejdéle den předem do 13.00 hodin osobně, telefonicky na tel.: 382 215 108 nebo mobil: 736 523 427

 

 

  • Pro identifikaci strávníka a objednávky slouží elektronický čip. Prodej nových čipů je zabezpečen v kanceláři ŠJ za 125,– Kč, platba je stržena jednorázově se stravným. Platba je nevratná nikoliv zálohovaná. Důvodem je značné opotřebení čipů, které strávníci po ukončení používání vrací, s tím souvisí nemožnost čipy nadále použít pro další strávníky. V případě ztráty nebo zničení čipu si strávník musí zakoupit nový čip. Zároveň je povinen neprodleně nahlásit ztrátu nebo zcizení čipu, aby nemohlo dojít k jeho zneužití.